סקירה מקצועית על טויוטה קורולה קרוס – חוות דעת, מחיר, צריכת דלק, בטיחות ועוד

ברוכים הבאים ל-BatteryKing, הפורטל המוביל לרכבי עולם בישראל. היום אנו צוללים לעומק של רכב שמשנה את כללי המשחק בקטגוריה הפופולרית ביותר בישראל: רכבי הפנאי הקומפקטיים. מדובר בטויוטה קורולה קרוס.

השם “קורולה” לבדו מעורר מייד אסוציאציות של אמינות בלתי מתפשרת, עלויות אחזקה נמוכות, ושווי שמירה יוצא דופן. אבל מה קורה כשלוקחים את האייקון הזה ומגביהים אותו? כשמעניקים לו מימד פנאי, עם נוכחות כביש בולטת יותר ותא נוסעים מרווח ושימושי? מקבלים את הקורולה קרוס, SUV קומפקטי שממוקם בדיוק בין הקורולה האצ’בק/סדאן לבין הראב4 הגדול יותר.

טויוטה הבינה נכון את הדופק של השוק העולמי והישראלי כאחד. רכבי פנאי קומפקטיים הם המנה העיקרית, הביקוש עצום, והתחרות קשה. הקורולה קרוס (Toyota Corolla Cross) מגיעה לזירה הזו מצוידת במערכת היברידית מוכחת, תא נוסעים פרקטי, ואבזור בטיחות מתקדם. היא מתייצבת חזיתית מול מתחרות חזקות כמו יונדאי קונה (Hyundai Kona), קיה נירו (Kia Niro), סובארו קרוסטרק (Subaru Crosstrek) ועוד, כשהיא מציעה נוסחה מוכרת ואהובה באריזה אופנתית ומשפחתית יותר. בסקירה זו נפרק את הקורולה קרוס לרכיביה, נבחן את כל הצדדים החשובים – מהעיצוב ועד למחיר – ונענה על השאלה הגדולה: האם כדאי לקנות אותה בשנת 2025? נכסה את כל מה שצריך לדעת, כולל נתונים על צריכת דלק (כן, גם לרכב היברידי, אנשים עדיין מחפשים את המונח הזה!), מבדקי בטיחות, רמות גימור המשווקות בארץ, וניתן גם התייחסות קצרה לחוות דעת גולשים שכבר הספיקו להניח את ידיהם על ההגה.

עיצוב חיצוני: לוק משפחתי ופרקטי

הטויוטה קורולה קרוס לא מנסה להיות יומרנית או ספורטיבית מדי מבחינה עיצובית. הפילוסופיה ברורה: ליצור מראה מוכר, נעים לעין, ובעיקר שימושי ופרקטי. הרושם הכללי הוא של רכב פנאי קומפקטי ומוצק, עם קווים שקטים יחסית אך נוכחות כביש טובה בזכות הגובה והפרופורציות הנכונות.

בחזית, הגריל גדול ובולט יחסית, ומעניק לרכב מראה רחב ויציב. הפנסים הראשיים משתלבים היטב בקו העיצוב, ומצוידים בטכנולוגיית LED ברמות הגימור הגבוהות, מה שתורם גם למראה וגם לראות טובה יותר בלילה. קווי המתאר מהצד מדגישים את הפרופורציות השימושיות: קו גג ישר יחסית שמבטיח מרווח ראש טוב, קו מותניים שעולה בעדינות לכיוון האחוריים, ובתי גלגלים מודגשים עם חיפוי פלסטיק שחור שמעניק את טאץ’ הפנאי הנדרש. אין כאן דרמות עיצוביות גדולות, אבל הכל הרמוני ופונקציונלי.

החלק האחורי ממשיך את הקו הפרקטי. פנסים אחוריים גדולים יחסית, דלת תא מטען רחבה וסף הטענה נוח. שוב, הדגש הוא על שימושיות וקלות שימוש, גם אם המראה פחות “סקסי” מחלק מהמתחרים. חישוקי הגלגלים המוצעים בישראל מגיעים בדרך כלל בגודל 17 או 18 אינץ’, ומשלימים את המראה המאוזן של הרכב. בסך הכל, הקורולה קרוס נראית כמוטויוטה טיפוסית – לא מפתיעה, לא מהפכנית, אבל עשויה היטב, נעימה לעין ומשדרת אמינות ועמידות, בדיוק מה שקהל היעד של הדגם הזה מחפש.

עיצוב פנים, איכות חומרים ומרווח: ההיגיון היפני שולט

כשנכנסים לתא הנוסעים של הקורולה קרוס, מקבלים תחושה מיידית של היכרות. אם נהגתם אי פעם בטויוטה קורולה מהדור האחרון, תרגישו בבית. הקונספט העיצובי הוא שמרני אך פונקציונלי מאד. הדשבורד בנוי בצורה ברורה והיררכית, כשהמסך המרכזי ניצב בראש הקונסולה. אין כאן ניסיונות להמציא את הגלגל, וזה דווקא יתרון עבור מי שמעריך הנדסת אנוש פשוטה ואינטואיטיבית.

איכות החומרים טובה ברובה, עם שימוש נרחב בפלסטיק רך בחלק העליון של הדשבורד ודיפוני הדלתות הקדמיות. בחלקים התחתונים תמצאו פלסטיק קשיח יותר, כמקובל בקטגוריה, אך ההרכבה לרוב מצוינת ומשדרת תחושת עמידות. פקדי בקרת האקלים הם פיזיים (יחידות או כפתורים), וזה יתרון גדול מבחינת הנדסת אנוש וקלות תפעול תוך כדי נהיגה. הכל נמצא במקום שציפיתם לו.

המושבים הקדמיים נוחים ומציעים תמיכה טובה יחסית, וקל למצוא תנוחת נהיגה מתאימה. הראות החוצה טובה לכל הכיוונים, תורמת לתחושת ביטחון בעיר ובחניה. המרווח בתא הנוסעים הוא אחת מנקודות החוזק המרכזיות של הקורולה קרוס, והוא זה שמייחד אותה מהקורולה הרגילה וגם מחלק מהמתחרות. המרווח לרגליים ולראש בשורה האחורית מצוין, גם לנוסעים גבוהים. שלושה מבוגרים יוכלו לשבת מאחור לנסיעות קצרות, ושני מבוגרים ייהנו מנוחות נסיעה טובה גם בנסיעות ארוכות. זהו רכב שתוכנן לחיי משפחה, וזה מורגש.

תא המטען גם הוא גדול ושימושי באופן מפתיע יחסית למידות הרכב. הנפח עומד על כ-425 ליטר (הנתון יכול להשתנות מעט בין רמות הגימור), והצורה שלו רגולרית וקלה לניצול. סף ההטענה נמוך יחסית, מה שמקל על הכנסת חפצים כבדים. יש גם פתרונות אחסון נוספים בתא הנוסעים, כמו תא כפפות גדול ופתרונות אחסון בדלתות ובין המושבים. בקיצור, תא הנוסעים של הקורולה קרוס הוא מקום נעים, מרווח ופרקטי לשהות בו.

טכנולוגיה, אבזור ומולטימדיה: עדכני אבל לא תמיד מבריק

טויוטה שילבה בקורולה קרוס אבזור טכנולוגי ומערכות מולטימדיה עדכניות, אם כי לאו דווקא מהחדשניות ביותר בקטגוריה. הלב הפועם הוא מסך המולטימדיה המרכזי, שברוב רמות הגימור המשווקות בישראל גודלו 8 או 9 אינץ’. איכות התצוגה טובה, וקצב התגובה סביר בהחלט. מבנה התפריטים פשוט יחסית וקל להתמצאות, אם כי הוא עשוי להיראות מעט מיושן בהשוואה למערכות מתחרות.

הקורולה קרוס תומכת בקישוריות לסמארטפונים באמצעות Apple CarPlay ו-Android Auto, לרוב בחיבור חוטי ברמות הגימור הבסיסיות ואלחוטי בחלק מהגרסאות הגבוהות יותר. זו תוספת חיונית שמשדרגת משמעותית את חווית המשתמש ומאפשרת שימוש נוח באפליקציות ניווט (כמו ווייז) ושמע מהטלפון. לוח המחוונים יכול להיות אנלוגי עם מסך מידע מרכזי קטן, או דיגיטלי מלא בגודל 7 או 12.3 אינץ’ ברמות הגימור הגבוהות יותר. הלוח הדיגיטלי מציע אפשרויות תצוגה מגוונות וניתן להתאמה אישית מסוימת, וזה נותן תחושה מודרנית יותר.

מערכת השמע הסטנדרטית מספקת איכות סאונד סבירה לרוב המשתמשים, אך לא מדובר במערכת פרימיום. מבחינת אבזור נוחות, תלוי מאד ברמת הגימור. רמות הגימור הגבוהות יותר (למשל E-Motion) מציעות אבזור עשיר למדי, הכולל בקרת אקלים מפוצלת, כניסה והתנעה ללא מפתח, חימום מושבים, גג פנורמי (אופציונלי בחלק מהשווקים, תלוי בדגם המיובא לישראל) ואפילו דלת תא מטען חשמלית. חשוב לבדוק את מפרט האבזור המדויק של כל רמת גימור המשווקת בישראל לפני הרכישה, כיוון שיכולים להיות הבדלים משמעותיים.

אין כאן טכנולוגיות “וואו” ייחודיות שמשנות את כללי המשחק, אבל החבילה הכוללת של טכנולוגיה ואבזור בקורולה קרוס היא מספקת לחלוטין עבור קהל היעד. היא עושה את העבודה נאמנה, עם דגש על קלות שימוש ואמינות, עקרונות ליבה של טויוטה.

ביצועים, יחידת הנעה וצריכת דלק: ההיברידיות במיטבה

הקורולה קרוס משווקת בישראל בעיקר עם יחידת ההנעה ההיברידית המוכרת והמוצלחת של טויוטה, בגרסה מעודכנת וחזקה יותר מאשר בקורולה סדאן או האצ’בק הסטנדרטיות. מדובר בשילוב של מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר הפועל במחזור אטקינסון (152 כ”ס) ומנוע חשמלי (113 כ”ס). ההספק המשותף של המערכת עומד על 197 כ”ס, וזה נתון מכובד מאד לקטגוריה.

הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך גיר אוטומטי רציף אלקטרוני (e-CVT). למרות שזהו גיר רציף, טויוטה עבדה קשה כדי לדמות תחושה של העברת הילוכים, במיוחד תחת האצה חזקה, על מנת למנוע את תחושת ה”גלישה” המאפיינת לעיתים גירים מסוג זה. התאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש אורכת כ-7.5 שניות, נתון זריז מאד שמאפשר עקיפות בטוחות והשתלבות מהירה בתנועה.

היתרון הגדול של יחידת ההנעה ההיברידית הוא כמובן צריכת הדלק המצוינת. נתוני היצרן (WLTP) עומדים על כ-20-22 ק”מ לליטר בנהיגה משולבת, נתון מרשים ביותר לרכב פנאי בגודל הזה. בנהיגה יומיומית בפועל, שכוללת גם נסיעות עירוניות עם ניצול מרבי של הסוללה והמנוע החשמלי, ניתן בקלות להשיג צריכת דלק ריאלית של 17-19 ק”מ לליטר, ואף יותר מכך בתנאים אופטימליים. בנסיעות בינעירוניות מהירות הצריכה תהיה פחות מרשימה, סביב 15-16 ק”מ לליטר, אך עדיין טובה מאד בהשוואה לרכבי בנזין מקבילים. חשוב לציין שאנשים רבים עדיין מחפשים את המונח “צריכת דלק” גם כשהם בוחנים רכב היברידי או חשמלי, מתוך הרגל או כדי להשוות עלויות מול רכבי בנזין מסורתיים. ההשוואה צריכה להיות מול “צריכת אנרגיה” כוללת (דלק+חשמל), והקורולה קרוס מצטיינת בהיבט זה.

תחושת הכוח בנהיגה יומיומית טובה מאד. היציאה מהמקום חלקה ושקטה בזכות המנוע החשמלי, ותאוצות הביניים מרשימות ומאפשרות יציאה מהירה מצמתים ועקיפות זריזות. יחידת ההנעה ההיברידית היא ללא ספק אחד היתרונות הבולטים של הדגם ומספקת שילוב מצוין של ביצועים וחסכון.

חווית נהיגה והתנהגות כביש: נוחות ופשטות

הקורולה קרוס תוכננה בראש ובראשונה לספק נוחות נסיעה וקלות שימוש בנהיגה יומיומית. נוחות הנסיעה בסוגי דרך שונים טובה מאד. המתלים מכוילים על הצד הרך יותר, והם סופגים מהמורות ושיבושים ביעילות, במיוחד בנסיעה עירונית ובינעירונית רגועה. גם בכבישים משובשים יותר היא מתמודדת בצורה מכובדת, ומספקת נסיעה שקטה ונינוחה יחסית לנוסעים.

רמת בידוד הרעשים טובה למדי. רעשי מנוע כמעט ולא נשמעים בנהיגה רגועה, בזכות היחידה ההיברידית שמאפשרת נסיעה בחשמל בלבד במהירויות נמוכות. רעשי רוח מתחילים להיות מורגשים במהירויות גבוהות מאד, ורעשי כביש תלויים בסוג האספלט וגודל החישוקים, אך בסך הכל האווירה בתא הנוסעים שקטה ונעימה ברוב תנאי הנהיגה. העובדה שאין גיר מסורתי עם העברת הילוכים תורמת גם היא לחלקות הנסיעה ולשקט.

מבחינה דינמית, אל תצפו להתנהגות ספורטיבית. זה לא הפוקוס של הרכב הזה. ההיגוי קל יחסית, מדויק מספיק לתמרון בעיר ולנסיעה רגילה, אך חסר משוב מהכביש. אחיזת הכביש טובה ובטוחה בנהיגה רגילה, וזוויות הגלגול בפניות קיימות אך לא מוגזמות. הרכב מרגיש יציב ובטוח במהירויות בינעירוניות, והיציבות הכיוונית טובה. תחושת הבלמים טובה, וכוללת כמובן את מערכת הרגנרציה המטעינה את הסוללה בזמן בלימה או האטה.

קלות התמרון בעיר היא יתרון משמעותי. שדה הראיה הטוב, ההיגוי הקל ומצלמת הרוורס (הקיימת ברוב הגרסאות) הופכים חניה ותנועה ברחובות צפופים לפעולה פשוטה ונוחה. בסך הכל, חווית הנהיגה בקורולה קרוס מכוונת לנוחות, רוגע וקלות שימוש, והיא בהחלט עומדת במטרה זו.

בטיחות ומערכות עזר לנהג: ערימה של כוכבים

טויוטה תמיד שמה דגש חזק על בטיחות, והקורולה קרוס אינה יוצאת מן הכלל. הרכב זכה לציון מקסימלי של 5 כוכבים ב-Euro NCAP, וזהו נתון מצוין שמעיד על רמת הגנה גבוהה במקרה של תאונה. מבדקי בטיחות המבניים הראו שמדובר ברכב קשיח ועמיד, המספק הגנה טובה לנוסעים במגוון תרחישי התנגשות.

בנוסף לבטיחות הפסיבית המצוינת, הקורולה קרוס מגיעה כסטנדרט עם חבילת מערכות בטיחות אקטיביות (ADAS) מקיפה תחת השם Toyota Safety Sense. חבילה זו כוללת, בדרך כלל (חשוב לוודא מפרט מדויק לכל רמת גימור בישראל), מערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית מלאה (כולל פונקציית עצירה וזינוק בפקק תנועה), מערכת שמירה על נתיב הנסיעה (עם תיקון אקטיבי), מערכת זיהוי תמרורי דרך, ואורות גבוהים אוטומטיים. ברמות הגימור הגבוהות יותר ניתן למצוא גם מערכת ניטור שטחים מתים והתראה על תנועה חוצה מאחור.

תפקוד מערכות ה-ADAS בעולם האמיתי הוא לרוב חלק ויעיל. בקרת השיוט האדפטיבית עובדת היטב בפקקים ובכביש פתוח, ומערכת שמירת הנתיב פועלת בצורה עדינה יחסית ואינה “מטלטלת” את ההגה בצורה אגרסיבית מדי. מערכת בלימת החירום מעניקה שקט נפשי נוסף. למרות שהטכנולוגיה של טויוטה אינה תמיד הפיתוח האחרון והמבריק ביותר, היא אמינה, עובדת בצורה טובה ברוב המצבים, וקלה יחסית לתפעול. מבחינת בטיחות, הקורולה קרוס היא אחת המכוניות הבטוחות בקטגוריה, וזהו יתרון משמעותי.

מחיר, רמות גימור ואחריות (ישראל): האם שווה את המחיר?

השאלה כמה עולה טויוטה קורולה קרוס היא כמובן אחת השאלות המרכזיות עבור כל רוכש פוטנציאלי. נכון לאפריל 2025, טווח המחיר של הקורולה קרוס בישראל מתחיל מכ-155,000 ש”ח לרמת הגימור הבסיסית (לרוב Vision או Dynamic, תלוי בשנה ובמלאי היבואן), ויכול להגיע עד לכ-180,000 ש”ח ומעלה לרמת הגימור הגבוהה והמאובזרת ביותר (בדרך כלל E-Motion). זהו מחירון שממקם אותה במרכז קטגוריית רכבי הפנאי ההיברידיים, בהשוואה למתחרות כמו קיה נירו או יונדאי קונה ההיברידית.

רמות הגימור העיקריות המשווקות בארץ נבדלות בעיקר באבזור הנוחות והטכנולוגיה. רמות בסיס יציעו את המערכת ההיברידית המלאה ואת חבילת הבטיחות המלאה כסטנדרט, אך יהיו חסרות פריטים כמו לוח מחוונים דיגיטלי מלא, ריפודי עור, חימום מושבים, וחישוקי 18 אינץ’. רמות הגימור הגבוהות יותר מוסיפות את כל אלו ואף יותר, ומשדרגות את תחושת היוקרה והמודרניות. חשוב לבחון היטב את מפרט האבזור של כל רמת גימור ספציפית שמעניינת אתכם אצל היבואן או בסוכנות, מכיוון שהמפרטים יכולים להשתנות מעט.

מבחינת אחריות, טויוטה מספקת אחריות מלאה על הרכב למשך 3 שנים או 100,000 ק”מ (המוקדם מביניהם), ועל הסוללה ההיברידית מסופקת אחריות ארוכה יותר, לרוב 8 שנים או 160,000 ק”מ. האחריות על הסוללה היא נקודה קריטית וחשובה ברכב היברידי, והיא מעניקה שקט נפשי משמעותי לגבי תקלות פוטנציאליות ברכיב היקר הזה. עלויות התחזוקה השוטפות של הקורולה קרוס צפויות להיות סבירות וטיפוסיות לרכב היברידי של טויוטה – נמוכות יחסית בזכות האמינות המוכחת וצריכת הדלק הטובה. שווי השימוש (Resale Value) צפוי להיות גבוה, כמקובל בדגמי טויוטה היברידיים, וזה מקזז חלק מעלות הרכישה הראשונית ומקל על עסקאות טרייד-אין עתידיות. בעיות או תקלות נפוצות אינן מאפיינות את הדגם באופן גורף, כפי שמעידה המוניטין של טויוטה, אם כי כמו בכל רכב, תמיד ייתכנו תקלות בודדות או בעיות ספציפיות.

יתרונות: נקודות הזכות של הקורולה קרוס

  • יחידת הנעה היברידית חסכונית וזריזה: השילוב של מנוע 2.0 ליטר והמערכת ההיברידית העדכנית מספק צריכת דלק מצוינת בפועל וביצועים טובים, במיוחד תאוצות ביניים.

  • מרווח פנים ושימושיות: תא הנוסעים מרווח מאד לנוסעים, גם מאחור, ותא המטען גדול ובעל גישה נוחה, מה שהופך אותו למתאים במיוחד למשפחות.

  • בטיחות אקטיבית ופסיבית גבוהה: ציון 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופאיים וחבילת מערכות בטיחות אקטיביות מקיפה כסטנדרט, תורמים משמעותית לתחושת הביטחון.

  • נוחות נסיעה והנדסת אנוש: נוחות הנסיעה טובה מאד, הרכב מבודד היטב רעשים ברוב תנאי הנהיגה, והנדסת האנוש של תא הנוסעים פשוטה ואינטואיטיבית לשימוש יומיומי.

  • אמינות ושווי שימוש גבוהים: המוניטין של טויוטה באמינות צפוי להתבטא גם בדגם זה, מה שמבטיח שקט נפשי לאורך זמן ושווי שימוש גבוה בשוק המשומשות.

חסרונות: פשרות שחשוב להכיר

  • עיצוב חיצוני ופנימי שמרני יחסית: העיצוב פרקטי ונעים, אך לא ימשוך מבטים ברחוב ועשוי להרגיש מעט אנמי בהשוואה לחלק מהמתחרים בעלי קווים נועזים יותר.

  • מערכת מולטימדיה לא מהחדישות בשוק: למרות שהיא פונקציונלית וקלה לתפעול, המסך והממשק מרגישים מעט מיושנים בהשוואה למערכות מתחרות.

  • ביצועים דינמיים פחות מרגשים: ההתנהגות בכביש מכוונת לנוחות ולא לספורטיביות. ההיגוי קל וחסר משוב, והרכב פחות מזמין נהיגה דינמית.

  • מחיר רכישה ראשוני לא נמוך: למרות שווי השימוש הגבוה וחיסכון בדלק, מחיר המחירון הראשוני אינו הנמוך בקטגוריה, במיוחד ברמות הגימור הגבוהות.

השוואה למתחרים: מקום בשמש

הטויוטה קורולה קרוס מתמודדת בזירה לוהטת במיוחד בשוק הרכב הישראלי, זירת רכבי הפנאי הקומפקטיים ההיברידיים והדומים להם. המתחרות העיקריות שלה כוללות את קיה נירו ההיברידית, יונדאי קונה ההיברידית, סובארו קרוסטרק (שאינו היברידי אך מתחרה בגודל ומיצוב), ולעיתים גם גרסאות כניסה של דגמים גדולים יותר. בהשוואה לקיה נירו ויונדאי קונה ההיברידיות, הקורולה קרוס מציעה בדרך כלל מרווח פנים עדיף (במיוחד מאחור) ויחידת הנעה חזקה יותר עם ביצועים טובים יותר. הנירו והקונה עשויות להציע עיצובים פחות שמרניים ואולי מערכות מולטימדיה מעט מודרניות יותר, אך הקורולה קרוס גוברת עליהן באמינות מוכחת ושווי שימוש צפוי. בהשוואה לסובארו קרוסטרק, הקורולה קרוס חסכונית משמעותית בדלק בזכות המערכת ההיברידית וייתכן שתציע אבזור בטיחות אקטיבי מקיף יותר כסטנדרט. הקרוסטרק לעומת זאת מציע הנעה כפולה ויכולות שטח קלות שאין לקורולה קרוס. בסך הכל, הקורולה קרוס ממוקמת היטב בקטגוריה, מציעה חבילה מאוזנת וחזקה שמתבססת על יתרונות הליבה של טויוטה: אמינות, חיסכון ופרקטיות.

סיכום ומסקנות: פסק הדין של BatteryKing

הטויוטה קורולה קרוס היא ללא ספק תוספת חשובה ומוצלחת להיצע של טויוטה בישראל. היא לקחה את כל מה שאנשים אוהבים בקורולה – האמינות, החיסכון, שווי השימוש הגבוה – ועטפה אותו באריזת פנאי משפחתית ומרווחת יותר. יחידת ההנעה ההיברידית המעודכנת מספקת ביצועים טובים וצריכת דלק מרשימה ביותר, שהופכת אותה לאחת המכוניות החסכוניות בקטגוריה בפועל.

לצד זאת, חשוב לזכור שהיא לא מושלמת. העיצוב שמרני, מערכת המולטימדיה אינה המתקדמת ביותר, וחווית הנהיגה מכוונת לנוחות ולא לספורטיביות. בהשוואה למתחרות כמו קיה נירו או יונדאי קונה, היא אולי פחות “מלהיבה” מבחינה עיצובית או טכנולוגית, אך היא מציעה חבילה פרקטית, מרווחת ובטוחה, עם מוניטין אמינות שאין שני לו. אז האם כדאי לקנות טויוטה קורולה קרוס? התשובה היא כן, בהחלט, אבל לא לכל אחד. היא מתאימה במיוחד למשפחות קטנות עד בינוניות, למי שמחפש רכב פנאי אמין, חסכוני ופרקטי, עם דגש חזק על בטיחות ומרווח פנים. היא פחות מתאימה למי שמחפש חווית נהיגה דינמית או את קצה הטכנולוגיה בתחום המולטימדיה. לסיכום, הקורולה קרוס היא בחירה סולידית וחכמה, שנותנת בדיוק את מה שהיא מבטיחה – קורולה על סטרואידים קלים, עם כל היתרונות המוכרים של טויוטה, באריזה משפחתית יותר.

מלך המצברים

מלך המצברים

מלך המצברים מבצעים החלפת מצברים איכותיים לכל סוגי הרכב. אך כיצד תדעו אם אתם צריכים והחליף, ואיך בוחרים מצבר לרכב? מלך המצברים לשירותכם!

רוצה להגיד משהו? זה הזמן :-)

אולי גם אלו יעניינו אותך...

מלך המצברים

אנו במלך המצברים דואגים לתת את השירות הכי טוב והכי מהיר שאפשר, עם פריסה רחבה בכל הארץ לשירות של מצברים עד הבית.

יכול לעניין אותך...

אנו עובדים עם המצברים הטובים בשוק

מצברי שנפ

12 חודשי אחריות | החל מ- 480 ש"ח

מצברי ורטה

24 חודשי אחריות | החל מ- 550 ש"ח
מומלץ

מצברי סטארטאפ

18 חודשי אחריות | החל מ- 480 ש"ח

מצברי בוש

24 חודשי אחריות | החל מ- 550 ש"ח

מצברי EFB

20 חודשי אחריות
מומלץ

מצברי AGM

24 חודשי אחריות
Call Now Buttonחייגו עכשיו דילוג לתוכן